Skön dag

Idag har Tess o jag haft en egen dag. 
Seth, mamma o pappa åkte till min syster med familj, men jag valde att va hemma med Tess. 

Vi har haft en skön dag!!!
En härlig morgonpromenad tog vi! 

Sover skönt i vagnen!

Alltså, på torget i Kisa finns en skulptur som jag skrattar varje gång jag ser. Förlåt nu alla kisabor, men jag tycker verkligen inte att denna är fin.
Men smaken är ju som baken - delad...:)

Något jag däremot älskar och tycker är jättevackert är Guldregn!! 
Och det doftar dessutom ljuvligt!!! 

När vi kom hem från promenaden fikade vi lite på en filt i gräset. Så skönt!!!

Mamman Kan bara inte låta bli att ta wefies hela tiden :)


Haha.

Vi tog en prenad på em också och passade på att säga hej till gammelmormor och gammelmorfar också. På våg hem från dem somnade Tess och sov i 2 timmar!!!! Händer aldrig. Jag satt i solen och läste när jag kom hem. Och oj, vad jag njöt!!!!
 
Nu ikväll har vi busat en hel del. Det är ju stora ytor att röra sig på i huset så Tess har haft riktigt roligt. Kul!!!
Så mysigt skratt den här ungen har :). 
Titt ut mamma.

Nu har hon precis somnat och Seth är på väg hem med mamma och pappa. Får se om jag hinner städa undan vår röra som vi ställt till med idag, innan de kommer hem :).

Kram kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0