Sol och regn

Hej hej. Nu blire lite bilder igen.
Igår sken solen hela dagen men idag har det spöregnat och åskat - fram till nu ikväll.
Vinfprtsätter ha det bra med goa samtal och möten med människor.

Jag har fått en fin klänning av mamma som hon inte trivdes i, men som jag stortrivs i. Svårt att se hur den ser ut helt,en den är fin och skön.

På eftermiddagarna är det aktiviteter för barnen och Seth har valt att va med på Tai Kwando (stavning?). 


Det gillade han 😊

På kvällen hängde vi med de som höll i Sport for Life's aktiviteter, där Tai Kwandon ingick. Anna-Karin och Chelsey heter de.
Då sa de att vi ska vara stolta över Seth. Han kom fram och tackade för undervisningen och han var den enda som gjorde det... Man blir allt glad och stolt över honom!! Fina unge!!

Den här trötta fian hade jag tänkt skulle somna i vagnen, men det gick sådär. Det såg ut såhär istället.





Hon kom på det här med att titta på mig genom fönsterrutan och sen göra miner.

Gofia.

Idag har det som sagt regnat och då underhåller man barnen såhär :)




Vi blev bjudna på pizza av frida, Jonas och barnen. Så mysigt!! 






Och så kom Tess på detta med vattenpölar. Hon gick igenom en och tvärvände och gick tillbaka :).


Nu önskar jag dej en god kväll!!!!
Kram 


Kommentarer
Postat av: Designhappens

Ni verkar ha det härligt! Vår tid där var alldeles för kort. Tänk att vattenpölarna fascinerar alla barn, vet nog ingen som inte frestats att hoppa mm i dem :) / Maria

Svar: Det var kul att ses!! Hoppas ni kan va lite längre nästa år:)
Vattenpölar är ju kul :) tycker jag med!
Maria

2014-06-21 @ 10:10:19
URL: http://www.designhappens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0