Vi har det bra

Det är dålig uppdatering här på bloggen... Men det blir mer när jag har bättre täckning och ström när jag vill. Här på Nyhem har man inte ström på platserna så man får hushålla med telefonen :). 

Vi har det iaf jättebra och träffar goa, fina vänner!!! Och går på bra möten. Vi turas om att gå eller så sitter vi tillsammans i tallbacken. :)

Här kommer lite bilder. 


Simon Ådahl och Stefan

Tess, jag och Simon :)

Jag och svåger Christians glasögon. Tyvärr glömde jag ju ta kort på honom och familjen :(

Ida och Tess har blivit kompisar.

Tess äääänskar gb-gubben :)






Barnen (och Seth sin står där någonstans) sjöng lite sånger på kvällsmötet!! Så bra!!!


Vår panna har gått sönder... Så vi sover med massa kläder och filtar på oss! Inatt frös vi inte. Det är ca 4 grader på nätterna. Burr... 

Nu skavi sätta oss i tallbacken och lyssna på möte och umgås :)

Kram 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Så mysigt ni ser ut att ha det 😃❤️

Svar: Vi har det 😊
Maria

2014-06-19 @ 09:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0