11 månader idag och Vasan, men mest bilder.

Hej hej.
Vår lilla fislisa har blivit 11 månader idag. Oj oj. Bara en månad kvar tills hon är 1 år!!! Galet!! 
 
Såg ni Vasaloppet idag? 
Det gjorde vi. Oftast är vi ju i kyrkan när det är, men idag var vi hemma. Jag pga hjärnskakningen, Seth pga lite feber igen och Stefan var ledig och behövde ta hand om oss andra - vilket var oerhört skönt.
 
I övrigt har inte detta varit någon dag som går till historien som en bra dag. Så det får helt enkelt bli bilder - och de är ju mysiga - som vanligt. Hoppas det är ok.
 
 
Vi stängde in till vardagsrummet under Vasan, så att man slapp springa och kolla så att Tess inte stoppar fingrarna in i kattlådan. 
Varken Tess eller Gandalf är förtjusta i när dörren är stängd... (men hemkt söta kompisar är de). 
Släpp ut oss!
 
Min fina som blir 11 månader idag. Stefan skymtar där bakom oss... Han var visst lite trött när Vasan gick :). 
 
Seth och Tess har busat runt. Man kan ha riktigt roligt med en filt. 
 
Läsa...
Hon gillar denna bok väldigt mycket. 
Bygga med megablocks är roligt, tycker de båda. 
 
Läsa lite till...(Hon låter alltså samtidigt som hon tittar i boken, precis som om hon läser :) ). 
 
När Tess barnvälsignades fick hon denna gröna väska av Johanna och Thomas och den har hon burit runt på stora delar av dagen. 
 
 
Nu är båda barnen nerbäddade. Snart ska jag också krypa ner i sängen tror jag. VIll sova :).
 
Ha det nu så gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0