Happy birthday to me 😊🎉

Tjejen som Ă€lskar att fylla Ă„r och som Ă€lskar att fira allt som firas kan - fyller Ă„r idag. Hurra 😉

Jag har sovit bra inatt! Och firats kungligt av min familj!! 


Av Seth fick jag Ă€nnu en kudde som pryder vĂ„r soffa 😉.
Av Stefan fick jag ett presentkort att fĂ„ dreja!! Hurra vad roligt! Älskar't!! Och sĂ„ fick jag lite flaskor till soda streamern. Hade sönder nĂ„gra och jag blev sĂ„ ledsen, sĂ„ dĂ„ fick jag nya med Ice Age figurer pĂ„ 😊👍


Alexandra var in och Ă„t lunch med oss. 
Smaskens sÄ gott!!!
 Jag fick fina mobilskal av henne! 
Detta och ett silvrigt. HĂ€rligt!!



Tess fick lĂ„na Alex hĂ„rklĂ€mma. 

Sen kom Lovisa och tvÄ av barnen hit pÄ em kaffe.
Mmmmm blommor och choklad ❀.

Molly och Frodo sov ikapp 😉.

Och Lovisa var som Lovisa Àr mest... Haha. Hon busar med Tess hÀr :).


Nu ligger jag i sĂ€ngen och ska vila innan det bĂ€r av mot alpha. 

Jag Àr sÄ glad!!! Har fÄtt massor hÀlsningar pÄ fb, insta, sms och pÄ telefon. Blir sÄ glad!!!!

Och sÄ ett stort HURRA till mamma som blir ett Är Àldre idag oxÄ!!!! Grattis vÀrldens finaste och bÀsta mamma!!!!!

Kraaaam

Kommentarer
Postat av: cecilia

Stort grattis till dig idag!! LĂ„ter som att du har haft en bra dag :)
Dreja Àr sÄ kul sÄ jag hoppas att du gillar det!
Ta hand om dig och familjen!
KRAMAR

Svar: Tack!!!Jag fick i present att dreja av mamma nÀr jag fyllde 30 och jag Àlskade det. Ser verkligen fram mot det nu ocksÄ :)
Kram
Maria

2014-03-20 @ 22:46:15
URL: http://katzja.blogg.se

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0