Instapics från dagen...


Tjejen som gillar att städa. Här "torkar" hon med en grytlapp som gammelmormor virkat.

Jag köpte lite jordgubbar som vi åt som mellis, tillsammans med glass. Mm det smakade sommar!!! 

Och så några bilder som inte är instapics men som får va med ändå 😊

De här två alltså!


The giant... 😊

Och så de här två ❤️

Och så den här... (Inte dammsugaren utan katten 😉).

Jag lever allt ett gott liv 😊

I förmiddags kände jag mig pigg en stund. Det är första gången sedan 16/2. En ljuvlig känsla. Tyvärr varade det inte så länge men jag är tacksam för den stunden!!! Ska jag va ärlig så är jag lite nervös inför nästa vecka när Stefan börjar jobba igen. Jag hoppas det kommer gå bra och att jag orkar va själv med barnen. 

Nu ska jag säga hej till kudden. Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0