Monday

Dagen började 05:21. Tess är ingen sjusovare precis. Nu när Stefan är hemma tar ju han nätterna och jag försöker ta morgnarna. Men i helgen fick han ta både nätter och morgnar för jag mådde inte så bra på morgnarna. Men nu är vi tillbaka i rutin igen. Hur ska det gå när han börjar jobba igen? Jag märker verkligen att sömnen är jätteviktig för att må bättre! 

Nåväl... Det här är Tess tiiiiidigt imorse. Skönt att det börjar bli ljust på morgnarna! 

Det här vaknade vi till imorse. Skönt att det försvann under dagen. 

Vi har haft en trött liten stekare här hemma idag 😊.

Bästa barnen en mamma kan önska sig!!







Vi har storstädat här hemma idag. Skönt!!!
Och jag har bakat en tårta. Mums! 
Nu hoppas jag du får en bra natt och dag imorrn!!! 
Kram kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0