Gilla lördagar med Greenhouse!!

Denna kväll och dag har varit så mycket bättre än gårkvällen!

En helt ljuvlig dag fylld med vänner!!! 

Den började dock liiiiite tidigt vid kl 6 då Tess vaknade. Jag trodde hon skulle sova länge eftersom hon somnade 21:40 igår. Hon sov alltså ca 2.5 timma mindre än hon brukar. Trots detta sov hon bara 2 gånger 25 minuter under dagen. Galet! 

Stefan och Seth var på friidrotten som vanligt på förmiddagen. Då passade Emma och jag på att gå ut och gå! 
Ljuvligt väder och vacker vän- inside out! 

Jag älskar såna här rosa träd. 
Jag fick ett prydnadsträd till trädgården vi hade i Avesta. Det skulle ha fina rosa blommor när det växte till sig. Och ja, det står ju i Avesta och är fint... Till glädje för nuvarande ägarna till huset :).
Men inte för mig buhu ;).

Sen åt vi lunch 
Finaste pojken ever!!!



och stefan åkte till jobbet och jag skjutsade Seth till en kompis och hämtade upp Ida och Sara vid tåget. Två helt ljuvliga tjejer som jag lärt känna på Hampe och Unite - typ. De  jobbar också med ungdomar i kyrkor i olika städer så det är ju Stefan som egentligen känner dem, men nu är de mina vänner också.
De skulle till Greenhouse ikväll och passade på att komma tidigare för att hänga med mig och Tess. Ljuvligt!!

Sara visade Tess en film på sin hund som snarkar :). 
Fina Ida!! 

Vad vi skrattat och pratat allvar och bara varit! Läkedom för själen. 

När vi hämtade upp Seth så lämnade jag av tjejerna på stan och jag och barnen åkte hem och åt tacos. 

Tess sa Tack tack eller "taa taa" som hon säger, när hon var mätt och så ställde hon glaset i tallriken. Haha precis som vi brukar göra, men våra tallrikar är tomma när vi ställer glaset på dem.

Goa unge.

Sen åkte vi till kyrkan för att gå på greenhouse. Ett möte med mycket lovsång och predikan. Härligt härligt!!! 


Tess sov gott under hela mötet. 

Och hon somnade om direkt när vi kom hem. Jippi!!!! Och hon måste ju va trött efter förra natten...

Seth fick hjälpa till att ta upp kollekt. Stolt som en tupp!! 

Filip predikade.
Ett härligt gäng från Forshaga ledde lovsång. Så bra!!!! 

Nu ska jag sova - glad och nöjd med senna härliga dag!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0