Sent

Oj vad sent det blev idag... 
Har varit på sista Alphagruppen idag. Känns lite sorgligt, men roligt att ha fått nya vänner! 
Och när jag kom hem därifrån så har stefan och jag suttit och pratat, men nu har jag lagt mig och vill bara titta in och säga hej. 
Och så passar jag på att visa dagens bilder :).

När Seth fixar lillasysters frisyr innan han åker till skolan :).

Vi räddade en fågelunge som var mitt på parkeringen in i buskarna när vi kom hem från skolan. (Seth hade en kompis med sig hem.) 

Tess provar cykelhjälm hon fått låna!! Toppen!! 

En till bara för att hon är så söt :)

Och så smakar hon cakepops med päronamak. 

Förlåt att jag inte skrivit om kaplanskapet än!!!!!!!!! Hoppas jag får till ett inlägg om det imorgon!!! Ska försöka blogga innan det blir för sent på kvällen!!! 

Sov gott från en fortsatt "prickig men kanske inte vattkoppor Tess" och från en "tacksam för familj och vänner Maria".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0