Vilande dag

Hej hej.
Idag har det inte hänt mycket. Tre av fyra är hängiga. Stefan och jag har turats om att vila under dagen. Skönt när det fungerar. Imorrn ska Stefan till Stockholm så då behöver vi båda orka vara igång. 😁 Får se hur det går.
Tess är fortfarande prickig och inte för pigg.
Jag tycker det syns på henne att hon inte är sig själv än. Men hon sover lite bättre iaf. Mamman på bilden ser inte ut att sova alltför mycket med tanke på påsarna och det mörka under ögonen haha :).

På eftermiddagen hade vi trötta barn här hemma. 
Tess satte sig på favoritplatsen.

Frodo och Seth myste i soffan.

Så jag har inte så mycket att berätta idag... 

Jag kommer nog bara vara hemma imorgon också så jag blir helt pigg innan jag drar igång igen. Känns som att det är klokast. 

Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0