Aj

Det är ju bra att jag jobbar på en vårdcentral! Idag fick jag träffa en av våra sjukgymnaster, som konstaterade en utbuktande disk och nerver (ichyas) ikläm. Så nu har jag lite fler övningar att göra. Alltså jag har så ont... Särskilt när jag ska sätta och ställa mig upp. Att gå går ganska bra, men att lyfta tex Tess går inte så bra rent smärtmässigt. Hoppas det går över snart för detta är rätt så trist. Dessutom är tinnitusen rätt besvärlig nu. 
Gnäll gnäll... Så, nu får det va bra med det. 
Jag har ju världens bästa helg i färskt minne och jag njuter fortfarande av den!!

Nu önskar jag god natt med en bild på en ettochetthalvtåring som tar upp en hel dubbelsäng - helt själv.
Haha världens goaste tjej. (Hon ligger tvärs över hela sängen, vilket kanske inte riktigt syns). 

Kram kram 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Nu är det förmycket!
Nu ska jag be för dig vännen, den ryggen måste bli bättre.
❤️❤️ så otroligt gullig hon är gullet. ❤️❤️
Älskar dig så vännen, önskar dig det bästa i livet.
Massor av kramar

Svar: Tack fina omtänksamma fantastiska vän!!! ❤️❤️
Maria

2014-11-03 @ 23:14:49
Postat av: Carro f

Du och din goa familj finns med i mina böner💙

Svar: Oh tack fina!!!!
Maria

2014-11-05 @ 13:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0