Bättre

Jag har nog aldrig blivit så glad av att se en temp stanna på 38.6, som jag blev ikväll!! Idag har tempen stannat under 39 på Tess och det känns ljuvligt! Hon hostar fortfarande, men det har hon ju gjort i snart 6 veckor. Men så skönt att tempen vänt!!! Jippi!!
Lite piggare tjej idag!!

Som satt och sjöng till sångerna hon tittade på, på youtube. Goa tjej!

Seth har jag knappt träffat idag för när jag kom hem hade han åkt till vips. Ska bli skönt att gå ner lite i jobbtid efter nyår så dagarna inte blir så långa. Jobba heltid är inte för mig egentligen och när man har möjlighet att inte jobba fullt så vill jag ta den möjligheten. 

Tack för all omtanke dessa dagar! 

Kram 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0