Feber och planering

Schleten... Påsar under ögonen... Trött... 
Men Tess mår sämst... Över 40 grader idag igen, tredje dagen på rad med så hög feber.
Liten...
 
Idag var första gången, sedan hon lärde sig gå, som hon inte kom och mötte mig vid dörren när jag kom hem från jobbet... Hon satt stilla i Stefans knä tills jag kom och sen satt hon i mitt knä tills hon skulle sova. 
 
Stefan har varit med henne på VC idag och man har tagit prover osv och det är en virusinfektion. Det som bekymrar mig är att hon var sjuk förra veckan och vi hade svårt att få henne att äta då och nu är det ju ännu svårare. Men det är visst vanligt att små får infektion på infektion. Och hon äter välling och vindruvor, så hon får i sig vätska och lite näring. Och det är ju bra! 
Det kommer gå över detta också och det är skönt att veta. Men oj, vad trötta vi är till både kropp och själ. 
 
Något som är roligt är att jag och Seth träffade en av hans klasskompisar med mamma direkt efter jobbet. Vi sågs på Fröken Brogrens och planerade ett gemensamt klasskalas för dessa två. Kul!!
Lisa och jag :)
 
Seth och Linnea. 
 
Nu önskar jag dej en bra kväll!!!
Jag hoppas min blogg snart blir lite gladare och piggare.
Stor stor kram

Kommentarer
Postat av: cecilia

kram

Svar: ❤️
Maria

2014-11-19 @ 22:40:30
URL: http://katzja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0