Here we go again

Tess har inte ätit bra på hela veckan och trots att hon varit feberfri i helgen har hon inte ätit... Och så har hostan tagit nya tag så inatt var hon och jag vakna två timmar pga den. 
Till råga på allt har hon fått feber igen nu ikväll... Buhu. Stackars liten. Så imorrn blir det drop in på VC. Hon som verkligen inte gillar att träffa doktorn. 

Trots dålig aptit och en del gnäll idag så har vi haft en bra dag!!!
Katten spanar på fåglar och människor på sitt egna lilla vis... :)


Mys...

Vi firade gudstjänst hemma i soffan idag med de här sköningarna.
Ena familjen i pyjamas och andra i onepiece. Vi tittade på gudstjänsten från Hillsong och sjöng med i de sånger vi kunde och lyssnade på en jättebra predikan av Andreas Nielsen. 
Sen hade vi kyrkfika i form av en kladdkaka jag bakade på morgonen och kakor som Alex hade med sig. Härligt härligt!!

Stefan flög hem från England idag och med den braiga flygappen vi laddade ner i somras, kunde jag följa hand resa :).

Det röda planet är hans.

När han landat såg det ut såhär:
Coolt.

Nu är han i Sverige igen (de flög till Oslo) men stannar i Forshaga över natten, eftersom han inte hinner med sista bussen eller tåget från Karlstad. 

Tess sover redan bredvid mig så jag ska ut till Seth nu och umgås en stund med honom innan han ska sova. 

Hoppas din helg varit bra!!! 
Stor kram 

Kommentarer
Postat av: cecilia

Men jag som var så glad över att hon var feberfri :(
Här har det oxå gått i feber under helgen, make å son var ute i sommarstugan med svärmor å svåger på lördag å där hade Filip baa varit missnöjd å det var ju inte så konstigt för när jag kollade tempen på honom när de kom hem var den 38,5... och ikväll har den tyvärr letat sig upp till 39.7 så nu håller jag tummarna att det inte blir högre (ja han har fått Alvedon då han inte als mådde bra av tempen) och att han fortsätter sova gott under natten.
Babysimmet är redan struket från morgondagens lista, så hoppas jag att han är pigg på onsdag då det är fotografering ..
Lycka till hos läkaren imorgon! Kramar

Svar: Oh nej stackars liten. Det är så jobbigt när de har så hög feber.
Krya på honom ❤️
Kram
Maria

2014-11-17 @ 01:19:19
URL: http://katzja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0