Kakbuffe bland annat

Hej hej! 
Oh igår gjorde jag något jag velat göra länge!!! Och tack vare Emma blev det av!!! Hon föreslog nämligen att vi skulle träffas på Fröken Brogrens Veranda och äta kakbuffe där. Wow vilken grej!!!
Och detta är inte ens hälften av kakorna och tårtorna som fanns där...

Haha jag vet inte hur jag ser ut, men Emma är fin som vanligt :).

Det var en mysig stund i en fullsatt veranda.

Jag har fått upp adventsgrejerna nu. Man får liksom ta det lite pö om pö och när man hinner.
Igår kom bla stjärnorna upp.
Love it! Så fint det är! 
Jag vet att många (däribland Stefan) tycker det är för tidigt, för första advent är inte förrän på söndag faktiskt ;).
Men jag tänker att det är ju första advent denna vecka... Och så är det så att man får göra grejer när man hinner. Jag tänker inte vända ut och in på mig för att det ska va färdigt på söndag och inte en dag tidigare. Nej, det funkar inte som livet ser ut. 

Nu sover Tess och jag väntar på att pojkarna kommer hem. Seth har varit på Vips och Stefan hämtar honom. Ska bli mysigt att få prata lite med Seth innan han ska sova. 
Det hände lite grejer på jobbet innan jag åkte hem och det kom poliser i massor. Jag blev rätt så skakig och blev påverkad av det även om jag inte var med "där det hände"... Jag träffade Sara direkt efter det, men glömde ta kort eftersom jag var lite uppskakad. 
Men det var väldigt mysigt att få sitta ner och prata med henne en stund!!

Nu önskar jag god natt!!!
Kram kram 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du är som du är och jag älskar dig för att du är du ❤️❤️❤️
Det ser så mysigt ut när man kommer på kvällen och ser stjärnorna i fönstret 😃
Puss på dig 😘😘😘

Svar: ❤️
Maria

2014-11-27 @ 22:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0