Kallingar på pyjamas

Halloj.
Idag känns det lite bättre. Jag fick nog iaf fem timmar sömn inatt... Idag känner jag mig mer dränerad på kraft och inte på dåligt humör och det är bättre, tycker jag. Sen är det ju inte kul det heller. Men livet är rätt så bra i övrigt, så snart är jag på banan igen.
 
Jag var hemma på förmiddagen idag och Stefan var hemma på eftermiddagen med Tessilutt. Men först var jag på Audiologen pga min tinnitus. Hoppas jag kan få lite hjälp där. Jag fick en kallelse dit igår om en tid idag :). Tur att tiden var tidigt på morgonen och att jag kunde åka dit. 
 
Alex och Karin var in en liten stund och drack kaffe. Tess piggnade till lite när hon fick prata med dem. Hon gick och hämtade Seths (rena) kalsonger haha.
 
Här pratar Tess och Alex om något... hihi.
 
Snyggt med kallingarna över pyjamasen.
 
Ikväll hade Tess bara 38.7 i temp. Yey, hoppas det vänt nu!!! Det är inte roligt när tempen är uppe och nosar på 40...
 
Hon pratar så mycket nu. Man fattar ju verkligen inte allt hon säger för hon talar och talar och talar och talar, men många ord förstår man. Hennes första hela mening kom i helgen:
- "de e mi guka" - Det är min gurka. Tjejen älskar gurka :).
I övrigt sätter hon ofta ihop två ord och hon härmar mycket av det man säger. Det är en väldigt rolig ålder hon är i nu. Det händer så mycket och hon har en otroligt härlig personlighet. 
 
Nu önskar jag dej en fortsatt bra kväll!!!
Stor stor kram och tack för att du är med mig här i bra och i dåligt :). 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Som vanligt ser man ut som man gör 😝😝😝

Men man kan ju inte göra sig bättre än man är 😃😃😃

Love u och gullungen ❤️❤️❤️

Svar: Hihi du är ju underbar ju! Tack för lånet av bilen än en gång!!! Kram
Maria

2014-11-11 @ 23:48:18
Postat av: Marie

En del människor klär i allt ;)

Svar: Haha sant :)
Maria

2014-11-12 @ 11:56:42
Postat av: skrivmoster

Hon är ett riktigt litet charmtroll Tess-tjejen!

Hoppas hon snart blir frisk och att du själv kommer igen och får känna dig pigg. Allt man går igenom suger kraft och det ska byggas upp nya krafter.
Önskar dig allt gott! Har förstått att saker och ting ändrats men förhoppningsvis blir till något bra.

Kram!

Svar: Tack för fina ord!!! Jag tror verkligen att allt kommer bli bra framöver :)
Kram
Maria

2014-11-13 @ 08:52:41
URL: http://skrivmoster.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0