Muntert?

Oh vad munter jag är dessa dagar... Not. Sorry för det. 
Igårkväll bestämde jag mig för att va hemma idag och imorrn. Jag träffade "min sjukgymnast" under dagen och ska inte ens göra övningar, för ryggen är så "retad" att den bara ska vila. Jag kan och bör inte sitta utan ligga, stå och gå. Svårt med ett jobb där man sitter mycket. Dessutom har jag så ont idag att jag mår illa. Så jag har legat, stått och gått korta sträckor. 
Hörni vänner. Detta var inte kul någonstans. 

Igår kväll var en... bra och trist kväll. Det som var bra var att Elias, Matilda och Ebba hälsade på.



Det som inte var så kul var att Tess fick ont i magen (vi har satt in mjölk igen på läkarens "order" och igår var tredje skrikkvällen på en vecka) och skrek - gallskrek - otröstligt i en och en halv timma och fes och rapade om vartannat. Så det här att sitta och prata med Elias och Matilda gick ju sådär. Till slut ringde jag 1177 och då somnade hon förstås. (Efter 22 var klockan då). Sköterskan jag pratade med var jättebra! Idag har jag pratat md BVC igen och vi tar bort laktosen denna gång. Blir det inte bättre tar vi bort mjölkproteinet igen. 

Ja, så kul har vi det här hemma. Men helgen ligger forfarande kvar med en skön eftersmak så jag mår själsligt bra! 

Nu önskar jag dej en härlig kväll!!!
(Bild tagen innan ryggen brakade helt).

Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0