Perspektiv

God fredag min vän!
Hur har din vecka varit? Jag tycker det är jätteskönt att det är fredag och helg nu. Tess hostar fortfarande en hel del på nätterna och man blir trött av att inte sova (och att inte ha sovit ordentligt på snart två år). Hon är inne på sin sjunde vecka med hostande och det är riktigt synd om henne för hon har ont nu när hon hostar. Stackars liten.
En trött tjej som ville va där jag var när vi kom hem. Så jag flyttade stolen så hon kunde sitta i den när jag vek tvätten. 

Idag har jag känt extra tacksamhet för min familj. Ibland är det bra att reflektera över allt som är fint i livet. 
Vi har fått besked om en väns bortgång idag och det känns så sorgligt. Men han är hemma hos Jesus nu och mår bra där! Det är alltid en tröst tycker jag! Särskilt för familjen som finns kvar. 

Min fina kille som är glädje rakt igenom!!! (Och en del tandagnisslan ;) ).

Den finaste killen ever!!!

Nu önskar jag dej en glad första advent! 

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0