Vabdag

Idag har Tess och jag alltså varit hemma. Seth var i skolan och sen hos en kompis och lekte och nu ikväll har vi ätit tacos, umgåtts och haft det gott. 

Tess har varit feberfri idag, men är tröttare än vanligt, men det är ju inte så konstigt... När vi skjutsat Seth till skolan ringde vi på hos Alex för en kopp kaffe. Tess travade fram, tryckte på dörrklockan och satte sig och väntade. 
Haha.


Hej hej. 

Apan skulle också självklart ha macka.

När Tess sov sin middagslur gjorde jag kaffe, tog lite must och åt pepparkaka och skumtomtar. Smaskens!!!

Gott att unna sig vila och detta goda när hon sov. 


Gostjejen.

Stefan har landat i England och kört upp till Bradford! Knasigt att köra på fel sida vägen, men han kan min man :).
Vi skickade en bild på oss, så han har något att titta på därborta ;).

När Tess styrt runt färdigt och hon äntligen somnade såg det ut såhär...
Oj oj, att ta sig därifrån utan att hon vaknar... Hon gillar att sova på mig.


Men Jah tog mig därifrån och fredagsmyste med denna sköna, härliga, fina kille. 

Och vet du en fantastisk sak!! Idag har jag inte behövt äta värktabletter!!!! Jag känner av ryggen, men det värker inte så jag måste ta tabletter. Wow!!!!! Så tacksam!

Nu hoppas jag på en bra natt :).

Och jag önskar dej en skön kväll och helg. Kram 

Kommentarer
Postat av: cecilia

Gokväll!
Så skönt att Tess har varit feberfri och nu har helgen på sig att bli helt återhämtad innan dagis (förskola) kallar igen å det är ju helt underbart att du har klarat dig utan värktabletter!! Men kämpa inte förmycket så att du får ett bakslag sedan utan ta det lugnt!
ha nu en underbar helg med dina tvåsötnosar :)
Kramar

Svar: Verkligen skönt att hon mår bättre!!!
Vet du, jag tänkte detsamma att jag måste sköta mig så det inte blir ett bakslag, men vad svårt det är!!! Kram och hoppas du har en härlig helg!
Maria

2014-11-14 @ 23:03:01
URL: http://katzja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0