Bibelcitat och tröstfika

Stackars Seth! Idag fick vi inte ihop livet och Seth missade Vips. Oh vad ledsen han blev och mitt mammahjärta blöder. 
Och som den goda pedagogiska och fantastiska mamma jag är så gick vi och köpte gofika som tröst... Oh så bra - not! Men han blev iaf lite glad... Det ska vi fika när Tess somnat så får vi en liten egen stund, han, Stefan och jag. 
Min älskade skrutt som det går ut över när vi föräldrar inte får ihop vårt liv...

Jag har en app som skickar bibelord nästan dagligen. På sista tiden har de varit så otroligt träffande i vad jag har behövt. På tal om att Gud pratar med en, som jag skrev lite om igår. Här är en bild på senaste dagarnas versar:

Tack!!

Ikväll var det sån vacker himmel.
Älskar såna här kvällar!!

Oh, nu sover Tess redan!!!!! Wow, såhär fort brukar det inte gå att lägga henne. Det brukar ta 45-60 minuter för henne att somna. Nu ska jag ut till Seth!! Min älskade pöjk!!!

Kram kram 


Kommentarer
Postat av: cecilia

kram på dig!

Svar: <3
Maria

2014-10-09 @ 19:58:15
URL: http://katzja.blogg.se
Postat av: Alexandra

Nästa gång ring på dörren!! Så vi kan hjälpa till ❤️❤️❤️ kram

Svar: ❤️
Maria

2014-10-09 @ 23:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0