Depåstopp

Idag var en sådan dag igen, då Stefan varit borta (är inte hemma än) och jag hämtade barnen ganska sent och så skulle Seth till Vips direkt efter skolan. Som tur var kunde jag sluta liiiite tidigare, så vi cyklade till Fröken Brogrens veranda för ett depåstopp innan jag släppte av Seth vid Vips och Tess och jag cyklade hem. 

Väldigt mysigt faktiskt! Jag har de bästa barnen i världen!! Bara så du vet ;).
Seth är ju inte jätteförtjust i att va med på kort längre... Men här ställde han ändå upp :). 
 
Tess och jag delade på denna smarriga pumpa och Seth åt en egen bakelse, som han alltid gör när vi är på fik. 
Älskar Fröken Brogrens - om nu någon missat det hihi. 
 
Jag måste också bara säga att det är sån lyx att ha grannar! Igår var Stefan hos en av våra grannar, i ett annat hus men ändå, på fotbollskväll med ett gäng killar. Själv satt jag här hemma med Alex och myste och pratade tills det var dax att sova. När hon gick hem traskade hon ju bara över de få meter det är mellan våra dörrar. Det är en enorm lyx att bara kunna hänga en stund och sedan gå över i strumplästen till sin egen lägenhet. Jag är verkligen välsignad. 
 
Nu önskar jag dig god natt. Och så ska jag fixa lite te och knäckebröd till mig och Steff, som snart kommer hem igen. 
Kram kram

Kommentarer
Postat av: cecilia

ledsen vännen men du kan inte ha de bästa barnen i världen för jag har den allra bästa här i Norrköping :) men iofs så är de väl de bästa för dig och Filip den bästa för oss :)
Önskar dig en toppen bra helg, vi får Örebrobesök då min kusin å hennes fyra barn kommer :) Kramar

Svar: Haha sant. Du har bäst för dej och jag Böda för mej ☺️
Ha en jättehärlig helg!!!! Kram
Maria

2014-10-24 @ 11:30:02
URL: http://katzja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0