En dag i Kisa

Halli hallå! 
Oh idag har vi haft en soft dag! Så skönt att få va hemma hos mamma och pappa - som alltid.

Vi har hunnit med att gå på "stan", köpa världens godaste wienerbröd som görs här i Kisa, hälsat på min mormor och morfar och fått en mysig pratstund med dem, klippt Seth!!!! lekt och nu ska vi fredagsmysa när Tess somnat. Seth fick köpa chips och dricka och det blev dillchips och julmust. Haha. Så kan det gå!

Seth hittade blommor på väg ner till Kisa och ville ha med dem på kort. 


Tess hittade denna på Hjärtat (second hand) och jag var så sugen stt köpa men vi har inte plats för den...
Sen åkte seths lockar av...


Oj vad mycket hår.


Så fin!

Resultatet:
En ny kille.

Tess gillar att leka med lego har vi märkt...




På väg hem från mormor och morfar ville jag ta kort på oss. Det gick ju sådär...


Kan vi försöka va lite normala? frågade jag...

Det gick ju bra...


Ja ja, det är väl såna här vi är helt enkelt!

Nu sover Tess och jag ska gå ner till mina killar!
Mamma och pappa är på konsert i kyrkan ikväll så vi får mysa själva.

Kram kram och tack för att du hänger här inne med mig!!




Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja helt underbara är ni ❤️❤️❤️

Svar: Goa du!!
Maria

2014-10-18 @ 09:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0