Rik

Tja... Det här med att ändra tid är inget jag gillar, men det ändras ju inte för att jag gnäller så jag ska sluta göra det... Snart... Men BLÄ! 

Imorse gav vi oss iaf iväg till Avesta. Det var allt annat än Blä kan jag säga. 
För ett tag sedan skulle vi till våra vänner Tackerudhs och Neffs men så fick ju Tess höstblåsor och var jättesjuk. Så idag träffade vi dem istället! Och vi började i kyrkan! En av mina absoluta favoriter!!
Vilken boost det är att komma dit. Många kramar, många vänner, mycket glädje och kärlek. 

Sen iväg till Neffs för middag.
Curtis, the pizzabagare.

Therese, the bakerska.

Pojkarna, the legobyggers.

Flickorna, the trötters.

Oh vad härligt det var!



Det blev härlig dans av barnen. Haha helt ljuvligt! 


Sen kom Tackerudharna och fikade! Så roligt!!!
Jag är sannerligen rik!!! Vänner i massor igår och vänner i massor idag! Så viktigt att påminna mig om alla dessa underbara och hur rik jag är!!!

Jonas och Ulrica.

Suddiga barn.

Härligt suddigt kaos.

Mindre kaos...

Tjejerna!

Nu somnar jag snart med en känsla av tacksamhet!!
Stor kram

Kommentarer
Postat av: Mummen

Vilken härlig dag ni haft. Det behöver ni. Kram

Svar: 😘❤️
Maria

2014-10-26 @ 20:51:13
URL: http://mummen.blogspot.com
Postat av: Lina

Vilken toppendag ni haft!! Roligt för er😊Kram❤️️

Svar: Tack!!! ❤️❤️ när går ert flyttlass?? Kram
Maria

2014-10-27 @ 08:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0