Selfies i massor

Hej hej.
Vet du, jag känner mig så sjukt trist just nu. Skriver inget vettigt eller så, men jag är rätt så tom när kvällarna kommer. Det är fullt ös medvetslös just nu, både på jobbet och hemma. Och det gör mig så glad att du hänger här inne ändå!!! Jag ser ju på statistiken att ni är en hel del personer här, trots att jag är som jag är. Det gör mig glad!! 
 
Har man inget bättre för sig så kan man ju ta kort på sig själv...
 
 
Well this is me... som man brukar säga. Jag är en linslus. 
 
Idag när jag hämtade barnen såg vi en hare, som Seth absolut ville ta kort på och det fick han naturligtvis. 
Liten suddig hare...
 
Imorgon jobbar Stefan sin sista dag på ICA, vad vi vet för nu iaf. Förhoppningsvis kommer han få mer jobb efter nyår. Det vore toppen! Ikväll är han iväg och jobbar inför skid-VM i Falun 2015. Det är så spännande!! Det är ju första gången som man har ett fullt kaplansprogram när Sverige anordnar ett mästerskap. Och det får Stefan vara del i. Det tycker jag är coolt! 
Barnen sover och jag ska nog också knyta mig för det är ju en dag imorgon också. Usch, Tess ska få sprutor imorrn på 18 månaderskontrollen. Ujuj... Känns inte kul, men nödvändigt! 
 
Ja, just det. Idag blir ju Tess 1.5 år!! Hurra! Vår bebis är ingen bebis längre... 
Grattis busfia Jansson!! 
(I vår familj har man många namn...)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

🍰🎈🎉grattis till brullan ❤️❤️❤️

Svar: Haha tack 😊😘❤️🌺
Maria

2014-10-02 @ 23:23:04
Postat av: Hanna

Hej!
Vilken fin blogg du har, nu har jag ju inte lusläst allt. Men det jag har läst gillar jag, så kommer fortsätta följa den.
Välkommen att kika in i min blogg oxå vettja! :)
/Hanna

Svar: Hej hej. Men tack!!!!
Jag ska titta in till dej :)
Kram
Maria

2014-10-04 @ 23:07:39
URL: http://www.hannaboman.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0