Ullared...

Hej igen min vän!!
Kl 4:30 gick Stefan och jag upp och lämnade barnen hos mormor och morfar. Vi var trötta efter ytterligare en natts dålig sömn då Tess har en tråkig och jobbig hosta, men vi var också glada! Vi drog iväg till Ullared för att gå på Gekås. Oh the joy!! Båda vi tycker det är jätteroligt!!! 
Det var fantastiskt skönt att få spendera en dag tillsammans! Vi har skrattat, shoppat, ätit, pratat, skrattat och - sa jag det? - shoppat. Vi har även levt livet "on the edge" (mycket internt skämt, men ack så roligt för oss). Nu är vi tillbaka i Kisa och barnen hade julafton här med nya kläder och lite annat. Så roligt!! Och tack mamma och pappa som tagit hand om barnen!!!

Nu lite bilder...
4:50 genom Kisa... Mörkt och regnigt. Jag gillar att gå upp tidigt och ha ett utflyktsmål såhär som idag! Jag gillar bilfärden mycket!!

Härligt att dagen komma och när det blir ljusare och ljusare. 


Oh så roligt detta är!!!
Jag hoppade nästan in :)

Viktigt att ta kort på vagnsnumret om vagnen kommer bort av någon anledning. Varför bilden är upp och ner vet jag inte...

Redo.


Vi kunde iaf inte klaga på mycket folk när vi kom. Det fyllde på förstås, men det var hanterbart hela tiden vi var där.


Matpaus!


Jag har ju ont i ryggen nu och tog ett par riktigt bra skor. :) Inte den snyggaste kombon till min tunika men ack så sköna och det var skonsamt för ryggen!

När vi kom hem igen välkomnades vi av två fina, glada barn! 
Tess med nya "Kitty" pyjamasen och älvvingar och prinsesskjol. Mamman kunde inte hejda sig :).


Seth i en efterlängtad skinnjacka som han önskat sig i ett år. Pappan kunde inte hejda sig....:)


Mamma har skickat bilder under dagen och det gillar jag!!! Bla fick jag denna:
Mysmorgon!!

Jag är så glad för denna dag då vi fyllt på med vinterkläder och köpt julklappar och så. Fantastiskt skönt och bra!!

Hoppas du haft en bra dag!!! Kram 




Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad kul för er, blir ju lite avis..
Vet hur kul ni tycker det är så riktigt roligt att ni kom iväg!

Svar: Hihi japp det var riktigt roligt!!!
:) :)
Maria

2014-10-16 @ 21:02:45
Postat av: Alexandra

Det är ni värda ❤️❤️❤️ Skönt att höra att eran dag blev bra.

Svar: Tack fina!!! Och tack för hjälpen med kissen!!!! ❤️
Maria

2014-10-16 @ 23:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0