Bilder från dagen

Halli hallå där. 
Hur lever livet idag? 
Vi fortsätter vara hemma (jag och Tess). Hon är förfärligt trött och bara sitter stundvis och sedan kan hon vara igång små stunder och så sitter hon igen och bara är...trött. Prickarna är kvar, men inte lika ilsket röda längre.
Seth har sprungit Skoljoggen idag. Rolig grej de gör en gång om året. Han sprang/gick fem km och det tycker jag är bra. Stefan har jobbat hela dagen och kom hem glad och nöjd och oerhört trött. 
 
Igårkväll tittade jag och Stefan på den bästa serien som någonsin gjorts!! Vänner. 
Jag fick boxen med alla avsnitt av Stefan i julklapp 2006 och det är ända gången jag gråtit när jag fått en present. Haha. Nu har vi börjat om från början (igen) och tittar då och då, när vi har tid. Skönt att få skratta lite :). 
 
Tess gillar det här med Satsumas och riskakor. Så på förmiddagen fick det bli "förmiddagsfikat". 
 
Smaskens (och kladdigt). 
 
Hon byter kläder då och då, eftersom hon blir kladdig och för att hon går till sin byrå och hämtar nya kläder ;). Inte så att hon får byta varje gång, för det går inte...
Hon gillar Seths kebba och har haft på sig den mycket idag. Tröttfis. Tjejen gillar Hello Kitty. "Kittyyyyy", säger hon och pekar glatt på bilden på de här byxorna hon har på sig. Kul.
 
En liten promenad fick det bli på eftermiddagen.
Nappen är i hela tiden, nästan, eftersom hon är så trött.
 
Hon ville gunga lite när vi gick förbi dem, utanför oss. 
 
Alltså, hon klättrar mycket nu. Man kan inte lämna henne ensam långa stunder. 
Såhär hittade jag henne på rummet. Uj uj... Magen i halsgropen... 
 
Ja, såhär hittar man henne också då och då. Nu med "Kittyyyyy" på magen. 
 
När vi hämtade Seth på fritids skulle hunden med med...
Så den fick följa med in på skolgården :). 
 
Fina tjejen!!
 
Som sagt, allt ska klättras på... 
 
Sen blev det en sångstund i soffan innan sovdags. Just nu är "Imse Vimse spindel" och "Nyss så träffa jag en krokodil" favoriterna. 
 
Nä, nu blir det lite Vänner igen..
Hare så gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0