Fullt ös

Uj uj. Stressig dag! Men sicket bra avslut!!
Stefan jobbar nu i tre veckor mellan 9-18 och jag jobbar ju 7:30- 17 typ, mån till tor... Så barnen får långa dagar på förskolan och fritids. Idag hade jag dessutom drejningen som börjar kl 18. Uj uj, hur får man ihop det?? Jo, man har världens bästa grannar!!! Barnen gick in dit och fick middag!!!!!! Och fick vara där till Stefan kom hem runt 18:30. Fina vänner vad jag är tacksam och glad för er!!!

Fick denna bild skickad till mig av Alex! :). 

Trots stress innan (har rätt mycket på jobbet dessutom) så fann jag lugnet när jag drejade. Oh, vad skönt att slippa tänka på jobb, tråkigheter, disk osv en stund utan ha fullt fokus på det jag skapade med händerna! Vilken terapi!! 

Kram kram 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

❤️❤️❤️ Underbart att ha era barn hos oss. Det är bara kul att få hjälpa till. Love ❤️❤️❤️

Svar: ❤️❤️
Maria

2014-09-16 @ 00:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0