Inställd helg

Idag skulle vi åkt till Avesta för amarican BBQ hos Therese och Curtis. Men eftersom Tess är sjuk blev det inställt. Vi skulle sen ha sovit över hos Ulrica och Jonas och hängt med dem imorrn. Men Tess blir så dålig när hon har feber. Hela allmäntillståndet blir sänkt och hon blir verkligen sjuk. Så då är det inget vidare att åka iväg med henne. Framför allt för hennes skull. 
Men imorrn åker Stefan och Seth till Avesta ändå. Stefan har ett möte inför Skid VM 2015 och Seth följer med så han får leka med Oliwer och Lucas lite ändå. Toppen att det funkade för han blev så ledsen när inte Avestahelgen blir av. 

I övrigt har inte mycket skett idag. När Tess är på mig som ett plåster så blir det mest att sitta i soffan för mig och det är nog iof bra för mig ;). 
Jo, en promenad har jag tagit alldeles för mig själv. Fantastiskt skönt!!! 

Trött och hängig Tessilutt. 
Ikväll blir det visst fotboll, för det vill killarna titta på. Liverpool spelar. :)

Hoppas på en bra natt trots sjuk Tess. Just nu har hon 39 i temp. Stackarn. 
Hoppas du har en bra lördag!!! Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0