Jakt och trötthet

Alltså, fredag igen! Så skönt på nåt sätt! 
Iadg slutade vi ju tidigare allihopa och jag tänkte vi skulle ha en skön em, Tess och jag. Killarna gav sig nämligen iväg ut för att jaga lite. Gissa om Seth var glad!! Och Stefan med förstås!
Tess var såååå trött så vår sköna em blev ganska full med gråt av trötthet. (Nä, inte jag - Tess). Som tur var kom Alex in till oss och höll oss sällskap och det gillar ju förstås Tess! (Och jag med självklart). 

Så trött...
Liten fis...

Trots att hon höll på att somna på skötbordet och i soffan så tog det, som vanligt, ca 40 min för henne att somna. Hur är det möjligt?

Killarna kom iaf hem för en stund sedan. Nöjda och glada. Inget djur blev skjutet men de var glada ändå. 


Nu blire hemmagjord pizza!
Ha en Lovely helg!!
Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0