Kort av olika slag

Hej hej. 
Igår fick jag ett brev. Vad glad man blir av ett brev som inte är en räkning, erbjudande om lån eller reklam. Det händer ju inte så ofta - iaf inte mig.
Men igår låg ett fint kuvert med ett fint kort i till mig. 
Tack Cecilia!!! Som det värmde och gladde mig. Mitt i prick ska du veta!!!

Igår fick vi också Seths skolkort. Alltid roligt!!!




Korten är tagna av Collage skolfoto här i Örebro. 

Han är så fin min kille!!! 

Någon undrar kanske vad Stefan jobbar med nu, som jag nämnde i förra inlägget. Jo, han jobbar tillfälligt på Ica i tre veckor. Sen ska han va hemma ett tag igen. Han stormtrivs och vi hoppas förstås det leder till mer arbete senare. 

Idag när Tess och jag lämnat av Seth vid fotbollen och gick mot vår dörr ropade Tess på Alexandra och tittade upp mot deras fönster. Ibland ser man ju varandra och vinkar. När ingen hörde eller såg henne blev hon trumpen. Haha. Vad rolig hon är! 
Såhär såg hon ut då iaf :). Hihi. Sen gick det över :).

Nu sover Tessiluttan och jag ska gå ut till grabbarna och hinna träffa Seth lite innan han ska sova. 

Kram kram och tack för att du finns!!!



Kommentarer
Postat av: cecilia

kram :)

Svar: <3
Maria

2014-09-17 @ 22:21:24
URL: http://katzja.blogg.se
Postat av: Alexandra

Vad underbart med kort ❤️👍 man skulle ta sig tid att skriva personliga brev som förr 😃
Vilka söta barn du har, jättefina kort på Seth. Det är dom som tog korten på mina barns skola, så det ska bli kul att se hur dom blev.

Tessen är ju så söt, måste hålla lite koll när ni kommer så man kan kolla ut nästa gång hon ropar 😃😃❤️❤️😘😘

Svar: Ja men verkligen! Man borde skriva mer kort till varandra 😊😊
Spännande att se S och C bilder sen 😊
Haha bäst att ha koll i em när vi kommer hem hihi.
Kram
Maria

2014-09-18 @ 09:23:25
Postat av: sara

Hej! Läser av och till och kommenterat någon gång förut men blev så förvånad när du skriver att din man börjat på ICA, har missat endel inser jag. Har han slutat jobba i kyrkan eller dubbelarbete? Superfina kort på er prins!! Önskar er en fin helg.

Svar: Hej hej Sara.
Jo, stefan sa upp sig i början av sommaren. Han ska ca hemma hela hösten, men erbjöds några veckors jobb på Ica och det är ju knäppt att tacka nej till jobb :). Förhoppningsvis leder ju det till mer jobb sen. :).
Kram kram
Maria

2014-09-19 @ 19:31:50
Postat av: sara

Va bra med lite jobb. Min bror jobbar på ICA, verkar va en bra arbetsplats :) Bor nära både ICA och Konsum men har så svårt att gå in på Konsum, komiskt va partisk man kan bli :) Ha det gott!

Svar: Haha, ja, får se om vi börjar handla mer på ica nu. :)Ha det gott du med!! Kram
Maria

2014-09-21 @ 10:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0