Onsdagen...

Hej hej. 
Vi bestämde oss för att Tess får var hemma resten av veckan. Hela hon är prickig och hon har varit hängig hela dagen. Stefan har varit hemma idag med henne och jag har varit på jobbet. 

Märkligt... Det är ju ingen som gör mitt jobb när jag är hemma ;)... Så skönt att vara där idag och jobba undan lite. 

Efter jobbet hämtade jag Seth och skjutsade honom till fotbollsträningen. Sen hem och äta och lösa av Steff ,som cyklade iväg på föräldramöte. Sen åkte Tess och jag och hämtade Seth.


Pyjamasen fick åka på innan vi åkte, eftersom hon behövde lägga sig direkt när vi kom hem. 
Nu är båda barnen istoppade i sängarna  och jag väntar på att Stefan ska komma hem. Ska bli gott att få sitta i soffan och kramas en stund. Ibland behövs det lite extra.
Vi har en go och fin vän, som förlorade sin pappa idag efter en olycka som skedde igår. Oh, det är hemskt! Jag lider med henne och hennes familj och ber att Guds frid ska vara i dem. Den frid som man inte kan förstå, men som ändå finns där. Idag finns mina tankar o h böner med dem och andra i deras närhet!!

Ta hand om varandra!!! 
Stor kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0