GOOD FRIDAY 2015

Glad Påsk!!

Jag är glad att vi får fira påsk och att Jesus dog och uppstod för vår skull!! 
Det är ju alltid en verklighet, men nu påminner jag mig särskilt om det. Högtider är bra och viktigt!! 

Sen är det inga fel att va ledig i fyra dagar heller!! Steff jobbar iof två av fyra dagar, men han har inte så jättelånga dagar som tur är.

Imorse gjorde vi oss iordning för att åka till ett par vänner. 
Tess redo och klar.

Tess och Hilde leker på Hildes rum. 

Gofika med Hilde, Fredrik och Ulrica. 


Haha kolla in Tess min :).

Hoppa i sängen var en rolig lek :). 

Vi skjutsade Stefan till jobbet och sen lekte Seth med Cornelia och Sebbe. 

Pysselverkstad :).

Vi passade även på att gå ut och testa trehjulingen för första gången. Det var inte lätt att komma på hur man gör, men det trillar nog ner snart :).

Fika hos Jonas och Alex hann vi också med :).

Tess och "Kelia" leker.

Framåt tidig kväll var Seth iväg på date :). Han var med Moa på bio. Goa barn! Filmen var bra och barnen var glada när de kom hem.

Tess och jag roade oss med att ta lite kort :).



Om du undrar varför Tess har napp på var och vartannat kort så är det för att hon är så trött mest hela tiden. Vi fortsätter köra hårt med rutinerna kring sömnen och hon får inte sova så länge på dagen. Detta gör att hon är trött mest hela tiden. Hon är glad och pigg en stund, sen jättetrött och sen pigg en liten stund och sen jättetrött osv osv. 
Men vi gör vad vi kan för att komma till rätta med hennes sömn. 


SelfiesMia...

Jag ville så gärna hem kort på Seth också så han ställde upp och poserade... 
Seriös kille ;)...

Älskade Onge!!!

Tja... Katten får va med också :).

Jag sammanfattar en fin och bra långfredag, som avslutades på bästa sätt med att läsa Bibeln och be tillsammans.

Jag är på så många sätt tacksam för mitt liv!!! 

Jag hoppas verkligen att du haft en fin dag!

Nu vill jag avsluta med vad denna dag till sist handlar om! 

Stor kram och massor av Blessings!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0