Halli hallå!!

Idag har Seth och jag varit lediga och varit i Södertälje. Jag berättar om vad det handlade om i ett inlägg om någon vecka :). 
Vi lämnade Tess på förskolan tiiiiidigt, men hon var lika glad för det. Stefan lämnade vi hemma i sängen med hög feber och jordens värk i halsen.
Idag lät hon mig göra två söta små tofsar, som ser ut som fontäner på henne :)
 
Gostjejen!
 
Jag var med en stund i början och sedan skulle Seth och den vi träffade vara ensamma resten av tiden och då passade jag på att ta en liten tur i Södertälje City. Väldigt fint!
 
Jag sökte på var pingstkyrkan ligger och det var ju bara runt hörnet, så jag traskade dit, tog denna bild och skickade till Zara och sa att jag var där, var hon det också? (Zara och Thomas var ju pastorspar i Avesta när vi var där och numera bor och jobbar de i Södertälje.)
Jag fick till svar att hon var där så jag gick in. Oh, vad roligt att träffas en liten stund!!
 
Vackra, underbara vän!!!
 
Thomas hade annat för sig, men jag hann säga hej och krama om honom iaf. 

Jag handlade lite fika till Seth som han kunde få i en paus och sen gick jag tillbaka och satt och väntade...
Oh, vad det är härligt att vänta ;).
 
Lagom till lunch var Seth färdig och vi bjöd med Zara på lunch. Oh, vad glad Seth var att få träffa tokzara!
Här sitter vi och ska äta lunch. Zara har tagit bilden. 
 
Inte lätt att få med alla :). 
 
Vi träffade personen, som vi var där för att träffa, igen efter lunhen och fick återkoppling på det hon och Seth gjort. Sen var det dags att gå och köpa en kringla. Vi var ju i Kringlans stad och Seth såg kringlor överallt - köpcentrat heter Kringlan t ex - så han ville verkligen ha en sådan. Vi hittade ett konditori runt andra hörnet och köpte en liten kringla.
Haha. Nöjd kille. 
 
Inte orkade han äta upp den inte, men glad var han iaf. 
 
Nu är vi hemma igen, sen länge, nöjda och glada med denna dag!! Det är bra att boosta sig med en Zara ibland :). 
 
Jag hoppas verkligen Stefan blir bra snart. Jag har inte sett honom såhär dålig på många år. Otroligt segt och trist. 
Hoppas du håller dig frisk!!
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0