Mina...

Idag någon gång på eftermiddagen pratade vi och skojade om något... Minns inte om vad, men jag sa till Seth att han ska hålla med mig och inte
Stefan, eftersom det är jag som fött honom... 
Svaret jag fick var: "NÄ mamma!! För pappa håller ju på Leksand och Liverpool!" 
Jaha, vilka lag man håller på är alltså viktigare än att man klämt fram någon ut ur sig själv (som dessutom kom ut med en arm och huvudet tillsammans... AJ). Haha. 

Min älskade familj!!

Efter maten ville sjuklingarna titta på tv och Tess skulle absolut sitta bredvid Seth. När hon såg att jag tog fram telefonen för att ta kort började hon titta ner i den fånen hon använder... Bara för att... Hon använde inte ens den. 


Seth försökte få henne att titta på mig :). 
Busungar!


Stefan överraskade mig idag med ett litet tal till mig och dessa fina Pilgrimssmycken!!
Galet så rörd jag blev!! What a man!!!!

Nu hoppas vi på att barnen blir helt återställda och sover bra inatt!!

Kram min vän!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0