Nästa man på fall...

Ja, nu ligger Stefan i över 39 grader feber... Hoppas hoppas jag klarar mig!!! Stackars Stefan. Och ont i halsen har han. Denna gång var det visst ett smittsamt virus barnen tog med sig hem. Vi får va glada för alla gånger vi inte blivit sjuka.

Idag har jag gjort något jag inte gjort på många många år. Jag tog en liten löprunda. Haha. Inte lång och inte orkade jag jogga hela tiden, men jag fick upp lite flås iaf. Jag älskar att ta promenader, men avskyr att springa, men nu har jag anmält mig till Color me Rad i augusti, så då lär jag ju kunna ta mig runt 5 km... 5km!!! Haha. När jag sprang/gick tänkte jag på min bror som sprungit maraton, gjort klassikern, håller på med triathlon och satsar på att köra Ironman i år. Då avslutar man med ett maraton. Japp, du såg rätt! AVSLUTAR med ett maraton. Galet. Jag ligger lååååångt efter min bror i kondition - let me tell you :). 

Jag brukar ta en liten promenad på lunchen, särskilt när det inte regnar. Nu är det ju så galet vackert ute!!! Älskart!!
Kolla!!

Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0