15 år Kristallbröllop

Idag firar vi att vi varit gifta i 15 år! 

Wow!

15 år glädje! 
Vi har under dessa femton år fått 2 Amazing barn. Förlorat 1 barn. Bott i 6 lägenheter och i 1 hus. Bott i 3 städer varav 1 2 gånger. Läst varsin utbildning och jag en vidareutbildning och så har vi haft typ 5 jobb var. 


Det är coolt att va gift med sin bästa vän och vara mer kär än någonsin! På riktigt får vi det bara bättre och bättre! Visst går det upp och ner i relationen och i livet, men för varje grej vi möter blir vi bara tightare. Det är coolt! 

Vi har verkligen delat och delar alla livets ups and downs! Jag är så tacksam att det är just han som finns bredvid mig varje dag no matter what! Han är totalt trofast och kärleksfull även när jag har mina sämsta dagar. Och när jag har mina bästa dagar skrattar han och gläds med mig!
Han har en passion för Gud och människor som jag beundrar och en vishet som få! Att dela passionen och kärleken till Gud och församlingen med honom är härligt!!
Ingen dag med honom är tråkig! 

Och ändå ligger det bästa framför..!

Ikväll när barnen lagt sig hade vi (som vi brukar på bröllopsdagen) en date på balkongen. Härligt!!




Jag fick en mössa från FBK! Inte dåligt av en inbiten Leksing att ge mig det ;).


Jag fick mig även ett par tofflor :).
Haha.

Han fick grejer från Liverpool av mig. Haha!!


Jordgubbar doppat i nutella. Mmmm


Skipboo, mycket skratt och en del allvar sammanfattar nog vår kväll!




Men nu är det dags att sova.
Det är ju en jobbdag imorrn igen. :)

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0