Återigen ditten och datten :)

Oh jag har ju glömt att visa bilder från när vi var på stan förra torsdagen... Eftersom Örebro fyller 750 år i år var det massa jippon och grejer på stan under hela förra veckan. 

Bla stod Atlas Copco och lät barn (och vuxna antar jag) köra en radiostyrd borrmaskin. Coolt tyckte Seth (och jag med).






Båda barnen snurrade på ett lyckohjul och fick varsitt armband :).


Vi mötte upp Stefan när han också slutat jobbet och köpte glass!!
Mmmmm gott!!!

Tyckte denna var lite rolig. En korv med bröd ute i ån...

Haha. Barnen ville stanna längre på stan, men vi behövde komma hem så Seth kunde åka till fotbollsträningen.

Han blev så varm så han hällde vattnet som var kvar i dricksflaskan över sig när träningen var slut :).

Idag har vi haft en sån där mysig kväll. Vi tog en promenad i kvällssolen och köpte glass (och lite annat) och bara hade det gott! Så glad och tacksam för en sådan stund med familjen!!! 

Nu önskar jag dej god natt med dessa ord:


Stor kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0