ConnectChurch

Heeeeeej hallå!

Nu är vi hemma igen efter en underbart härlig helg med Stefans bror med familj!! Vi har haft det så bra!!!!

Igår kväll spelade vi spel och skrattade gott!! Så befriande och härligt!

Imorse åt vi frukost och sen gav vi oss av till Göteborg för att hänga i Connect Church. Där var det "get together" så vi från Örebro var där, de som är Connect i Jönköping var där och så förstås göteborgarna! Så härligt!! 
Jag känner mig så hemma och riktigt välkommen när man kommer dit!

Haha det syns inte för det är en så suddig bild, men Ebba och Tess dansade loss till lovsången som var riktigt röjig :).

Vi åt lunch och hängde kvar till runt kl 15 då vi åkte hem. De andra från Örebro stannade kvar för att gå på fler möten. Det är nämligen möte 11, 16 och 18 i kyrkan och sen kl 20 på nattklubben Sticky Fingers. Men eftersom Seth börjar skolan imorgon ville vi inte komma hem för sent så vi åkte hemåt. 
Nöjda och glada efter ännu en amazing dag med Connect!!! 

Imorrn är alltså vardagen igång på riktigt, när Seth nu börjar i MELLANSTADIET!!!!! Hur gick tiden så fort? Min älskade lilla grabb börjar MELLANSTADIET!!!! 

Jag hoppas att du haft en bra helg!!!!

Stor stor kram!!

Kommentarer
Postat av: Mummen

Ni verkar haft en fin helg på alla vis. Önska lycka till till de stora grabben.
Vi har också haft en skön och fin helg. Ha det gott, hoppas nya veckan blir bra. Kram

Svar: Jag ska hälsa :) Härligt att ni haft det bra. Ser fram mot nästa helg!!!
Kram
Maria

2015-08-16 @ 21:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0