Men, vilken härlig dag!

Ja, vilken dag vi haft! Trots att jag är genomförkyld och Tess börjat hosta och snora. I och med att hon har astma har nu dosen med medicin fyrdubblats, enligt läkarens order, så hoppas vi att vi kan gå igenom denna förkylning på ett smidigt sätt. 
 
Men i övrigt har det varit en riktigt underbar dag!!!
 
Härligt att kunna vara ute i trädgården. Och härligt när de kan roa sig tillsammans! 
 
Framåt eftermiddagen åkte vi ut till "Flat", en lugn, härlig badplats en mil utanför Kisa. 
Tess och morfar sprutade vatten på Seth (vilket han ville). 
Tess skrattade såååå gott. Hon är fortfarande en badkruka och ville helst vara i morfars knä eller uppe på filten :). Härliga unge!!
Jag och Seth hade vattenkrig! Vet inte om det är så smart att bada när man är förkyld, men det kändes som att det är risk att det var sista gången för i år och då ville jag passa på - för det var så skönt i vattnet!!!
 
Det är ju bra att ha puffärms på sig även på land hihi ;). Efter ett tag fick jag ta av dem :).
 
Efterbadetgroupie! 
Fin vy och fina föräldrar!
Seth badade mer efter fikat :). 
 
Härliga bilder på härlig kille!
Tess trivdes bäst i en handduk på filten.
 
På väg hem från badet stannade vi och plockade lite blåbär. 
 
 
 
 
Förlåt mamma, men detta kort var för roligt :). Seth och mamma plockar blåbär sida vid sida :).
 
Det blev många bilder, men jag tycker det är så vackert med solljuset, ljung, tallar och barnen!! 
Tess plockade mer lingon än blåbär. Misstänker att det var för att de är finare :).
 
Ordet Tacksam sammanfattar även denna dag!!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Låter som ni har haft en underbar dag! Krya på er å önskar er en härlig söndag (PS träffade Lovisa och din bror för två veckor sedan då vi var å firade min kusin och Hejdå fest då de flyttade till Serbien)
Kramar

Svar: Oh vad roligt!!!
Och tack!!
Kram
Maria

2015-08-22 @ 23:27:04
URL: http://katzja.blogg.se/
Postat av: Johanna

Härlig sommardag!

Svar: Jaaaa. Kram på dej!!!
Maria

2015-08-23 @ 08:55:46
URL: http://livet-enligt-johanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0