Touch the sky

Oh, den här sången och dess text rör mig alltid djupt in i hjärtat varje gång jag lyssnar på den. Jag vet att jag lagt ut delar av den förut, men den rör mig så och jag vill dela med mig :).
Den andra versen tog tag i mig när jag lyssnade på den förut idag:
 
What treasure waits within Your scars
This gift of freedom gold can't buy
I bought the world and sold my heart
You traded heaven to have me again
 
My heart beating, my soul breathing
I found my life when I laid it down
Upward falling, spirit soaring
I touch the sky when my knees hit the ground
 
Jag tror ju att Jesus levde för sisådär 2000 år sedan, dog för oss alla och uppstod, så vi kan få lära känna Gud. Han köpte oss fria med sina sår, han bytte bort himlen för att vi ska kunna vara hans - för att få ha oss hos sig!
 
Titta och lyssna gärna på den här: 
 
Stor kram till dig min vän!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0