Vår Lifegrupp

Hej hej.
Ikväll har vi haft en helt underbar kväll med vår Lifegrupp!!! Wow, att få va med och bygga Connectchurch här i stan!!! Jag är så tacksam!
 
Jag kände för att göra smörgåstårta, så det gjorde jag. En kille i gruppen fyller år imorrn så då önskades det tårta och då gjorde jag det med.
Redo för lifen!!

Idag var det helt proppfullt i vårt vardagsrum. 
Och jag älskart!!!
 
 
I hallen såg det ut såhär:
Och jag älskart!!!

"Ta kort på mig med mamma"... 


Jag är så otroligt glad och tacksamså orden räcker inte till!!! 
 
Nu är vi så många, så vi snart kommer vara två lifegrupper här i Örebro och målet är att bli många många fler!! 
 
Att dela livet med andra människor är bland det bästa som finns! 
 
Det är som Marcus, pastor i Connect Jönköping sa: "Church, where imperfect people meet a perfect God and get caught up in grace".  Så sant!!!
Tack Jesus för denna kväll!!!
 

Kommentarer
Postat av: Mum

Blir så glad att se hur fint och gott ni har det. Kram

Svar: Kram Mamma!!!
Maria

2015-09-01 @ 07:23:49
Postat av: Annika

Vad roligt att det blev så många. Ska be för att det ska bli ännu större. Kram.

Svar: :)
Maria

2015-09-01 @ 18:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0