Vår söndag

Sen kväll idag igen...

Efter att ha hängt med Olof på förmiddagen idag (vilken fantastisk vän han är) så åkte vi till Göteborg och checkade in på hotell. Vi bor på hotell inatt och åker och hämtar barnen imorrn efter frukosten. 

Vyn från vår balkong. Vi bor på ett hotell i Eriksberg. Så fint!!!

"Lovelifelovehusband"!! 

När vi hade checkat in drog vi "ner på stan" och träffade en vän som är hemma på besök från USA, där han och familjen bor just nu. 
Mange är en fantastisk person på så många sätt!

Alltså, min Stefan!!!

Haha. Mange är lång... Stefan ser så liten ut bredvid honom.

Efter härligt samtal och fika med honom drog vi vidare för att äta något mer än bara fika... Ja, jag vet att vi äter väldigt mycket... Haha

När klockan närmade sig 20 drog vi iväg till Sticky Fingers, en nattklubb i Göteborg, där Connect Church hyr lokalen och har ett möte varje söndag kväll. 

Det står alltid "välkommen hem" när man kommer in i kyrkan och det är så jag känner mig... Hemma! 
Lovsång!
Erik - en av pastorerna - som ledde mötet.
Anders - som tillsammans med Camilla är föreståndare i kyrkan - predikade inspirerande och med hjärta om hjärtat :).

Efter kyrkan åkte vi tillbaka till hotellet och åt lite kvällis och bara pratade och umgicks på balkongen.
Ett kort gör det inte rättvisa, men kolla...

Jag vill knappt sova, för jag vill inte att det ska ta slut... Vi har det så otroligt bra! Samtidigt längtar jag galet mycket efter barnen, så det ska bli fantastiskt att hämta dem imorrn!! (Jag har alltså semester imorrn och jobbar som vanligt igen på tisdag). 

Jag hoppas att du haft en fantastisk helg!!!

Stor kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0