Äntligen december

Hej fina vän!
Hur mår du?
 
Igår var det ÄÄÄÄÄÄNTLIGEN dags att öppna adventskalendern. :) Två rufsetufsar började hos Tess. 
 
 
Och fortsatte hos Seth :). 
 
Myisigt. 
De har börjat julpyssla på förskolan nu och det älskar jag. Jag blir alltid glad när det kommer hem saker, som barnen själva gjort. Tänk det trodde jag inte att jag skulle gilla så mycket innan jag hade barn ;). 
Igår fick jag denna. Så fint! 

Det var två trötta barn som kom hem. Jag ber om ursäkt för de suddiga bilderna!
 
Skönt att mysa i soffa och puff när man är trött! 
 
Haha, Tess kollar på mina fötter med en ficklampa!
 
Tess har ju fått massa kläder av grannarna. Denna pyjamas var med. Love it!!! 
Det gjorde hon också! (även om det inte syns på denna bild ;) ). 
 
Det har gått bra att jobba nu och det känns ju skönt. Jag är trött fortfarande och har lite ont i halsen, men jag tror att det kan vara så ett tag. Skönt att vara igång igen iaf :). 
 
Jag är så galet sugen på att baka massa kakor och godis inför jul! Hoppas jag får tid att göra en del iaf. Jag bör inte göra massor dock, eftersom vi ändå inte äter upp det och får slänga, men lite måste jag göra hehe. Älskar ju att baka :). 
 
Hoppas du haft en bra dag!!
Kram
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0