Grattis Seth 10 år!!!

Min älskade Seth! 
Idag fyller du 10 år... 10 år som har varit helt fantastiska! Du är rolig, empatisk, kärleksfull, ser det goda i andra, är god mot andra, finurlig, envis, trygg och helt underbar!!!
Jag är tacksam att jag får vara din mamma! Jag hoppas att jag gör ett bra jobb och att du alltid känner dig älskad och sedd! 

Idag började vi dagen med att sjunga för dej!
10 år...

Wow vad tiden går fort!




Mysig stund tillsammans med paketöppning och firande.
Att få en radiostyrd Darth Vader av kusinerna är lycka!!

En stor Darth Vader dessutom. 
Tårta till förmiddagsfikat.

Star Wars och Darth Vader på tårtan också. 

Tess fick halsband med Elsa och Anna på - från Frost. Dessa har hon försökt ta på mig, men de fastnar liksom på huvudet... Men det funkar kanske ändå. 
Vi har också pusslat Frostpussel idag :).


Glad och tacksam för en fin son och en fin dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0