Bilder och åter bilder

Halli hallå! 
Imorse när jag lämnade Tess på förskolan sprang hon mot en av sina "fröknar", "Fis", som hon kallar Louise :). Hon kramade om henne och vinkade till mig och sa "hej då". Hon har saknat sina "fröknar" och sina kompisar. Det känns så bra i hjärtat att hon trivs och mår bra på förskolan och att hon saknar det när hon är sjuk. 
 
Glömde visa ett par bilder från igår... Vi har köpt nya hyllor till henne och med det också nya lådor. Hon tömde en låda, satte sig i den och sa "god natt" :). 
Seths filt som han fick av gammelmormor Britta, när han var nyfödd, användes till täcke :). 
 
När jag hämtat upp barnen efter jobbet och vi var på väg hem var det en helt fantastisk himmel. Seth plockade upp min telefon och fotograferade när vi åkte i bilen. I LOVE himlen när den ser ut såhär!! Gud är en helt fantastisk konstnär och jag får på något sätt sådan frid i själen när det ser ut såhär i naturen!
 
 
 
Tess har pysslat idag på förskolan.
Så fint!
 
Buset i blicken är tillbaka - äntligen!
 
Tröttfia.
 
Seth "pruttade mage" innan hon skulle sova. Det skrattet... önskar jag hade det på film...
 
Mina älskade barn!
 
Nu önskar jag dej en bra kväll! Själv ska jag faktiskt borsta tänderna, krypa ner i sängen och titta på Criminal Minds. Skönt! 
 
Stor kram till dig min vän!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0