Influensan och akuten

Jodå det är influensan han fått vår älskling och troligtvis var det vad Tess hade förra veckan också. Vi hoppas på det iaf så hon inte blir sjuk igen. Symtomen är desamma iaf. 

Jag var i kontakt med VC i em. Han var nämligen riktigt dålig på fm med 40 graders feber och svårt att andas. Han har nästan ingen röst och har ont förstås. Vi fick dock ned tempen och andningen blev bättre strax innan jag pratade med VC. Men nu ikväll är det sämre igen så Stefan och Seth är på barnakuten nu. Stackars Seth. Han är genuint ledsen och förtvivlad nu och det ska mycket till för att han ska bli det. 

Hoppas de får hjälp (antagligen genom att få andas in medicin) snabbt så de inte behöver sitta hela natten. Det gör ont i mammahjärtat...

Seth med 40 grader i temp.

När han piggnade till lite mitt på dagen orkade han spela lite Skip Bo och så åt han lite sallad. Yey!!!


Katten var med :). Förstås.

Tess har haft en härlig dag på förskolan iaf!! När jag lämnade henne kom en fe och mötte henne!

Och gav henne en strut med majskrokar i och önskade glad alla hjärtans dag! 

 Jag gillar hennes förskola så mycket! De är amazing på alla sätt där!!!

Nä, jag har svårt att fokusera. Tycker inte om att inte va med på sjukhuset och höra vad de säger. Är ju van att va den som är med... Men det är bra att Steff är med ikväll!!! 
Så nu önskar jag dej en fin kväll och en bra helg!!!!
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0