Minspel

Hej hej.
Här hemma är det oförändrat tillstånd för Tess. Hon hade en riktig dipp på em och grät sig igenom den, men nu ikväll piggnade hon till lite. 

Hon har så härligt minspel. Hör kommer lite bilder som är tagna i tät följd och ändå sån skillnad på minerna :).




Haha här säger Stefan att hon ska gå och sova. Det gillades inte :).












Inte ens två år och redan en teaterapa. 

Jag tänkte fråga er en sak. Ni är ju rätt många som hänger här inne med mig... Vad skulle ni vilja att jag skriver om? Just nu känns det som att det bara blir bilder på barnen (Seth de få gånger han vill va med annars mest på Tess). Jag är ju så trött mest hela tiden så det är svårt att komma på något att skriva om just nu. Så kom gärna med förslag om det är något du vill att jag ska skriva om. :)

Nu ska jag hämta Seth på Vips!
Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0