Piggare och sorg

Halli hallå min vän!
Hur har du haft det idag?
Seth har varit feberfri idag och orkat vara igång lite. Hurra! Men han är fortfarande tagen och hes. Men idag har han pratat mer än han gjort senaste veckan, så uppenbart börjar han bli sig själv igen :).
 
Vi har spelat spel idag. 
Den försvunna diamanten. 
 
Ikväll är en tung kväll. Två av våra nära vänner vakar vid sin mammas/svärmors sida och mänskligt sett finns det inget hopp för henne, mer än hoppet att hon kommer flytta till himlen. Vi ber för dem mycket och om du ber får du gärna hjälpa oss att göra det du också. 
 
Tack för att du är med mig här inne och tack för att du är du!! Kom ihåg att du är värdefull och älskad precis som du är!!
Stor stor kram!!
 

Kommentarer
Postat av: skrivmoster

Så härligt att tillfrisknandet går framåt!

Jag är också sorgsen och ledsen för en bloggvän ligger svårt sjuk på intensiven. Hon har kämpat i många år med sjukdom och annat. En kämpe i Guds arme´ är hon och en positiv person trots alla svårigheter. Det känns tungt att hon får lida så mycket. Vi ber och hoppas att allt blir till det bästa. Hon är i Guds famn. Vi får hjälpas åt att be för våra kära. Kram från mig.

Svar: Oh förstår att det är rauch du pratar om... Ber för henne...
Stor stor kram till dej!!!
Maria

2015-02-19 @ 09:04:40
URL: http://skrivmoster.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0