Sjukstuga igen

Min älskade skrutt är sjuk. När vi kom hem från skolan fick han ta tempen och mycket riktigt så hade han feber. Han har ont i halsen och har knappt ingen röst just nu. Gubben. Han har varit ledsen ikväll så han har det nog riktigt jobbigt i kroppen. 
Det som är tråkigt i kråksången är att Olof och barnen skulle kommit ikväll och stannat över helgen. Men nu blir det inte så. De har nyligen varit sjuka och vill inte bli smittade och Seth är för hängig också. Trist, men så är det ju med livet... Det blir inte alltid som man tänkt och man får bara "gilla läget". 

Känns som att det är "vabbruari". Vab förra veckan och vab denna vecka. 

Nu till något helt annat...
Hur gick det till att Tess har skruvlockar? Ingen annan av oss har ju lockigt hår. :).


:).

Hon älskar när man läser böcker för henne. Och det gillar den bilälskande mamman. (Men ibland blir jag trött på att läsa "god natt Alfons Åberg ;) ).

Ikväll när vi läste gjorde hon så många roliga miner så jag försökte ta kort på det, men jag fick inte riktigt med någon av dem tyvärr, men det blev goa bilder ändå. 






God natt och kom ihåg att du är älskad och värdefull!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0