Sportlov i Kisa

Imorse skjutsade vi Stefan till jobbet (han har iof inte ens 1 km till jobbet, men vi ville det) och sen styrde vi bilen mot Kisa. Seth är feberfri, men hes och trött och väldigt sugen på att byta miljö ett par dagar :). 
Så lagom till förmiddagsfikat svängde vi in hos mamma och pappa. Härligt.
Hanna, Albin och Åsa kom också hit så vi har fått hänga tillsammans idag. Mysigt!

Tess i den lilla fåtöljen ;).

Till mellis åkte vi till ett av mamma och pappas smultronställe. 

Tess och Hanna går tillsammans och killarna springer och gömmer sig bakom träden.

Nu kommer, i vanlig ordning, massor med bilder från vår eftermiddag:

Fint, men kallt. Tess pratade om att få bada :). Haha liiite för kallt ändå.








Mamma.





Hanna, pappa och Tess.

Mina älskade barn! Jag kan inte förstå att jag fått så underbara kids!! Blessed beyond words!

Pappa och Tess.

Seth ska grilla korv.

Nu sover Tess och Seth har lagt sig. Han är väldigt trött fortfarande så det är bra att han kommer i säng. Sen ska jag försöka hinna prata lite med mamma och pappa i lugn och ro :).

Stor stor kram!!!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Wow redan blåsippor;)
Hoppas ni har det underbart där nere!! Kram

Svar: Ja, visst är det härligt med första blommorna!!!Hoppas du har det bra :)
Kram
Maria

2015-02-20 @ 09:36:30
URL: http://katzja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0